|
Hyundai Coupe Hyundai Coupe Klub Polska
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek_dcp
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 14:22, 17 Wrz 2006 Temat postu: ciśnienie w oponach & instrukcja obsługi |
|
|
Witam, mam mały problem. Własnie zauważyłem, ze mam troszkę za małe ciśnienie w oponkach (17 calowe, niskoprofilowe) i szczerze nie wiem ile tam atmosfer władować. Czy ktoś może mi pomóć? Przy zakupie niestety nie dostałem instrukcji obsługi, a taka z pewnością by mi się przydała. Czy ktoś z klubowiczów może ją zaskanować i zamieścić gdzieś linka lub przesłać mi na [link widoczny dla zalogowanych]. Wszystkim uprzejmym za odpowiedzi dziękuje. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kimsi_3
Arcyekspert
Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Nie 19:13, 17 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
czesc.... tak sie składa, ze jak byłam dzis na bielanach we Wrocławiu miałam darmowy seriws opon z firmy Bridgestone i wynik jest taki:
na 17 przy oponie o profilu 40 mam 3.0 bara ... ale mowili,ze to za duzo, chyba ze ktos jezdzi szybko w trybie sportowym
normalnie to gdzies wyczytalam, ze powinno byc 2,1 bara ale nie wiem czy to prawda...
w kazdym razie sprawdzili mi wszytsko i ja mam 3.0 i tylko 5mm bieznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bombel
Wszechwiedzący
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 19:26, 17 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
masz racje ze przy niskim profilu powinno sie miec wyzsze cisnienie niz przy fabrycznym rozmiarze ale ja osobiscie uwazam ze 3.0 w coupe to zbyt wiele poprostu jezdzisz na kamieniach
jesli mozesz pojezdzij torche na 2,5 i przekonasz sie ze troszke bardziej komfortowo
ja w rozmiarze 205/50/16 laduje miedzy 2,1 a 2,2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kimsi_3
Arcyekspert
Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Nie 19:37, 17 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
tak - jezdzi sie twardo... ale ja juz sie przyzwyczaiłam... najgorzej, jak podjezdzam pod jakies wzniesienie... wtedy cale auto "podskakuje"... probowalam juz jezdzic na 2,5 nawet 2,1 ale nie zauwazylam wielkszej roznicy... nawet mi sie troche wydawało,ze jest za malo,,,, dlatego dopompowalam
ale masz racje, 3.0 to duzo....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bombel
Wszechwiedzący
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 19:39, 17 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
ja juz pomijam odczucia kierowcy ale jak masz tak twardo ze wydaje ci sie ze jezdisz na samych felgach pomysl jak w dusko dostaje zawieszenie i cala buda szkoda autka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kimsi_3
Arcyekspert
Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Nie 19:44, 17 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
pojade jutro jeszcze do wulkanizacji i popytam dokladnie... jak stwierdza,ze ma byc 2,5 to spuszcza powietrze....
dzieki za info....
myslalam,ze 3.0 to jest dobrze ale chyba sie pomyslilam... ale obadam jutro ten problem
pozdrawiam
Kaśka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek_dcp
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 23:13, 17 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Wielki dzięki za odpowiedź. Jutro jadę na stację - dobiję do 2,2 - zobaczymy. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bombel
Wszechwiedzący
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 8:40, 18 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem nabij 2.2 lub 2.3 max 2.5 - zreszta sam po pewnym czasie ustalisz na jakim cisnieniu najlepiej ci sie jezdzi
bierz takze pod uwage jakosc twoich felg -
bo tu zachodzi kompromis
czy troszke oszczedzac zawieszenie i bude ale bardziej narazajac alusy i jezdzic na nizszym cisnieniu czy
odwrotnie
tj. nabic na maxa cisnienie oszczedzajac alusy ale wtedy w duspsko dostaje zawieszenie i cale nadwozie i czasem wypadaja ci plomby
nie bez znaczenia tez jest jakie masz opony (jaka guma)
napisz ile napompowales i jak ci sie jezdzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rolanddz
Wszechwiedzący
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:36, 18 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ja mam 2.2 i jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek_dcp
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pon 16:49, 18 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Dopompowałem do 2,5. Taki mały kompromis pomiędzy oszczędnoscią felg i zawieszenia. Zobaczymy jak będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konrad027
Początkujący
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 23:11, 19 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
jam mam napompowane 2.3 z przodu a 2.1 z tylu:) Powinno byc 2.1 tak jest w ksiazce ale raczej przy standardowym ogumieniu itd/ U mnie j3st 205/45/16 guma fulda miekka, jak na coupe komfort bardzo duży
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kimsi_3
Arcyekspert
Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Śro 8:52, 20 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
noi zalatwiłam juz ten "problem" - oponki napompowane na 2.5, też poszłam na kompromis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|