|
Hyundai Coupe Hyundai Coupe Klub Polska
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rolanddz
Wszechwiedzący
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:04, 29 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Daniello napisał: | u mnie jak chce wrzucic jedynke przy okolo 60km/h zgrzytnie pomimo wcisnietego sprzegla ale to synchronizator juz nawala |
KOZAK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Fan
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Czw 0:33, 30 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
jezdze juz autkami 7 lat i jeszcze czegos takiego niezrobiłem,maluch na 2 kołach oki ale 1 przy 60,to boli hehehe!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniello
Ja tu tylko sprzątam
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 926
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 12:45, 30 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
widac nie uzywacie coupe do takich celow jak ja Ja go po prostu nie oszczedzam bo cala skrzynia i silnik juz czekaja w piwnicy do coupe z innego autka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcel
Początkujący
Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: Czw 13:26, 30 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ooo jakiś swap się szykuje???
Może uchylisz rąbka tajemnicy i opiszesz projekcik???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukhor
Początkujący
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 13:56, 30 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
V12 z Benza ?
Lukhor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniello
Ja tu tylko sprzątam
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 926
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 19:19, 30 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Na razie nie wiem czy wypali wiec nie bede zapeszal. Zreszta Niespodzianka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kimsi_3
Arcyekspert
Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pią 9:14, 01 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
ja wiem ja wiem co to za silnik i jakie przeróbki ;] ale wkoncu jak Daniel mowi, nie chce zapeszac wiec ja tego tez nie zrobie ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PASCAL
Nowicjusz
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAN/BERLIN
|
Wysłany: Wto 8:20, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
no tak biegi -- po jakimś czasie prawie w każdym autku tak się dzieje -- w coupe jest tak-- trzeba zdjąć obudowę lewarka biegow -- następnie rozkręcić dwie śruby (te największe) włożyć podkładki (lub kupić w ASO orginały) wysmarować grafitowym smarem i po 20 minutach sprawa załatwiona -- wszystkie biegi wchodzą , nie haczą się i nie mają luzu noi człowiek nie musi używać kolokwializmow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PASCAL
Nowicjusz
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAN/BERLIN
|
Wysłany: Wto 8:31, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
acha zapomniał warto podćiągnąc linki biegow -- przy okazji -- prosta czynność wystarcz jeden maksymalnie dwa obroty -- trudno nie znalezć -- są tylko dwie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bombel
Wszechwiedzący
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 9:53, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
wszystko sie zgadza
tylko ktos kiedys w ASO ostrzegal mnie zeby lepiej nie ruszac tych linek bo jak sie cos rozreguluje to potem ciezko ustawic tak by wszystko bylo ok
fakt to smieszne ze tak mowi pracownik ASO Hyundai ale moze samodzieelnie lepiej sie nie brac - choc tobie sie udalo GRATULUJE
a moze poprostu ten ktos przesadzal i wystarczy robic to umiejetnie z wyczuciem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PASCAL
Nowicjusz
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAN/BERLIN
|
Wysłany: Wto 16:43, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
nie ma obaw -- jezeli podciągniesz je za mocno i będzie coś nie tak zawsze można wrócić do poprzedniej obcji -- tam nie można nic spier****** wierz mi przećwiczone ( na lince są dwie kontrujące śrubki które musisz polużnić a miedzy nimi sruba rzymska którą wykonujesz jeden pełen obrot -- u mnie dwa -- skręcasz -- testujesz i nie to auto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukhor
Początkujący
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 17:00, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Te linki tez sa przy lewarku zmiany biegow ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PASCAL
Nowicjusz
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POZNAN/BERLIN
|
Wysłany: Wto 19:36, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Lukhor napisał: | Te linki tez sa przy lewarku zmiany biegow ? |
kiedy zdejmie sie obudowę lewarka (trzeba podważyć tą część od strony popielniczki dośc trudno idzie ale schodzi ) wszystko jest jak na dłoni dwa drążki ( linki są przedłużeniem drążkow i ich nie widać) . Przy lewarku są rzymskie sruby nimi trzeba pokręcić -- i to by było na tyle ......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kriss
Nowicjusz
Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: bełchatów
|
Wysłany: Nie 18:53, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
PASCAL ma rację, wymnieniałem automat na manual, regulacja linek to podstawa. Wystarczy zapamiętać liczbę obrotów, zawsze można wrócić do wcześniejszego stanu. Chyba, że ktoś tak jak ja wstawiał nową skrzynię . Po zamontowaniu manualnej skrzyni jeździłem na regulacjię do mechanika, zdejmował skórę na lewarku i regulował śrubami linki. Zdało egzamin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukhor
Początkujący
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pią 12:30, 09 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jestem wlasnie po regulacji. Biegi wchodza latwiej ale troche przesadzilem z regulacja bo teraz lewarek obija sie o tunel srodkowy. Niestety problem zacinajacej sie jedynki i wstecznego nie zniknal.
Zaraz ide regulowac dalej zeby nie obijac obudowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|