|
Hyundai Coupe Hyundai Coupe Klub Polska
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowal
Nowicjusz
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Moskorzew
|
Wysłany: Sob 0:46, 12 Maj 2007 Temat postu: lekkie koła pasowe i regulowane koło rozrządu |
|
|
co myślicie o lekich kołach pasowych i lekkim regulowanym kole rozrządu?? i jaka bylaby cena montarzu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomu
Początkujący
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: Sob 1:10, 12 Maj 2007 Temat postu: koła |
|
|
Do fabrycznego wąłka rozrdządu regulowane koło rozrządu nie ma żadnego sensu przecież (pewnie dlatego gośc to wywalił i sprzedaje na allegro). Reszta tych "kółek" też na niewiele sie zda. Największy moment bezwładności ma koło zamachowe, które jest kilkanasice razy cieższe od nawiększego z tych "kółeczek". Jedyne zmiana koła zamachowego na leżejsze przynosi jakieś tam rezultaty - i pozytywne i negatywne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowal
Nowicjusz
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Moskorzew
|
Wysłany: Sob 11:21, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
na jakiejs stronce przeczytalem ze regulowane kolo nawet na normalnym walku daje jakies efekty ale do konca nie wiem czy to prawda:/ gosciu to zdjal bo zalozyl instalacje gazowa i bal sie ze cos mu sie zdupi. a co myslicie o polerowanej przepustnicy??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomu
Początkujący
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: Sob 12:32, 12 Maj 2007 Temat postu: koło pasowe |
|
|
Regulowane koło pasowe przez zmianę momentu początku otwarcia zaworów względem położenia tłoków powoduje przesunięcie charakterystyki mocy w doł lub w gorę obrotów. Im bardziej przyspieszymy otwierania zaworów tym lepsza góra,a gorszy dół i odwrotnie. Dlatego sumaryczny przyrost jest równy zero - tyle ile doda np. u góry,tyle samo dokładnie odejmie na dole wykresu i przyspieszenie samochodu pozostaje bez zmian. Koła takie stosuje sie przy ostrych wałkach, mających dobrą góre a słaby dół. Opóźnieniem czasu otwarcia zaworów moząn te charakterystykę troche przesunac w dół i wyrównać. Wtedy das ie dopiero normalnie jeździć na takim wałku. Co do przepustnicy,to czytałem już kilka wypowiedzi,że nie daje nic bez zmian map paliwa w ECU...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kowal
Nowicjusz
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Moskorzew
|
Wysłany: Sob 19:20, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
no to dzieki bo sie nie moglem zdecydowac czy brac te czesci :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomu
Początkujący
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: Sob 20:56, 12 Maj 2007 Temat postu: kółka |
|
|
Zresztą przeciez już nie ma tego na allegro? Ktoś sie musiał nabrać i kupić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|