|
Hyundai Coupe Hyundai Coupe Klub Polska
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
speedmaster
Fan
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 18:27, 02 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
annetka napisał: | Mi się to podoba, takie cichociemne autko a objeżdża mesie po kilkaset złotych
Z Lantrą mamy podobnie, zwlaszcza na zime jak jest seryjny zderzak i to czerwony!! Podjeżdża taki w BMW i sie smieje nam prosto w twarz, ma wyraz twarzy typu "Boooże co za gooofno" Po czym nie zdąży wpiąć dwójki jak nas juz daaawno nie ma |
dobrze wiem o czym mówisz
najlepiej to jak obok mnie Magda siedzi i na pasie obok podpala się jakiś dresik w BMW i dostaje po łapkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturo
Fan
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 21:32, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
upraszam was panie i panowie bo już leje po gaciach jat to czytam, te raptem niecałe 140 kucyków pony w coupe to naprawde nie jest kawalaria budionnego i to się kręci jako tako ale bez rewelacji...co do skody rs w Turbo gnoju to idzie to złoić bo to własnie turbo gnój czyli jego problem to krótkie biegi i powinno byc ok....natomiast ogólnie to brakuje jakiś 20 - 40 kucy do komfortu poruszania się i tyle..a do sportoweg auta z górnej półki to brakuje uuuuuuuuuuuu albo jak mawia kolega od chuj% plus vat bo co to jest za pojęcie sportowe auto z górnej pólki prosze bo mi się pifko skońćzyło i juz nie daje rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oddi
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Sob 22:11, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Jeśli coupe rozpatrujesz jako sporotwe auto to faktycznie mu brakuje w chu.. i mocy i jeśli chodzi o prowadzenie i jeszcze w kilku innych kategoriach.
Jeśli jednak mówimy o coupe 97-99 które tak naprawdę możesz kupić za 15tys zł to dostajesz za tą kase bardzo dużo, niezłe osiągi, ciekawy wygląd i całkiem niezawodny środek transportu.
Biorąc pod uwagę nawet nowe coupe, którego cena plasuje się w okolicach 90tys to też nie można mówic "o sporotwym aucie z wyższej półki" lecz jedynie fajnie wyglądającym dupowozie i każdy kupujący to auto chyba zdaje sobie sprawe, że to bardziej lansowóz niż sportowiec ...
A jeśli mówimy o komforcie podróżowania to pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą. Moim zdaniem tu nie jest kwestia 20-40 kucy więcej tylko innego przebiegu mocy i większego momentu. Bo do komfortu przydałaby mi się tylko nieco lepsza elastyczność.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SeBeK
Fan
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:13, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
a a
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SeBeK dnia Sob 17:37, 02 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturo
Fan
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 22:25, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no ba ogólnie się zgadzam... Oddi elastyczność to jest dla mnie sztucznie budowane pojęcie... ja osobiście nie narzekam na 2 litry hyundai i jestem zdecydowanym zwolennikiem nielastycznych jednostek a nawet wyjątkowo nieelastycznych które wymagają mieszania biegami skoro wzorami elastycznośći może być fabia 1,2 htp .... a już zawody typu przyśpieszenie 80-120 na 5 biegu jak to czytam w testach to kiedyśmi się nóż otwierał a teraz się tylko śmieje bo dla kogo to jest wynik do porównywania??? kto np wyprzedza na 5 od 80 do 120? w coupe od tego jest 4 a jak naprawdę ma być szybko to 3 ....End of story.
Mam kolegę przez 2 lata jeździł turbo gnojem coś pod 2 litry od tej pory wszytko w benzynie jest dla niego jakieś takie głośne i śłabe i nie ciągnie od dołu itd.... na ten sam numer łapie się sporo ludzi zwłaszcza w turbo gnojach bo czują jak ich gniecie w fotel a, ze to sie nie przekłada na przyśpieszenie zawsze to juz inna bajka... do codziennego stania w korkach i jazdy po mieście tak diesel to niezły wybór ale ja nie mogę sie przekonać do tego terkania na wolych czeronym polu tam gdzie sie w normalnych silnikach zaczyna ciąg zapinaniu 3 zeby 100km/h mieć itd....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|