|
Hyundai Coupe Hyundai Coupe Klub Polska
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
omada
Nowicjusz
Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: katowice
|
Wysłany: Pon 0:53, 27 Lis 2006 Temat postu: pytanie o HC! |
|
|
czesc, jestem nowy na tym forum, obecnie posiadam opel tigra 1.6 16V z 2000 roku i mam zamiar sobie kupic HC od 2002 ++
teraz pytanie, wiekszosc Was, klubowiczow posiada ta starsza wersje do 2002, dlaczego? kwestia zarobkowa czy poprostu lepszej jakosi auta? ten najnowszy design od 2002 ++ jest sliczny (według mnie)
mi osobiscie sie podoba tylko przod z tego starszego "s-coupe" [link widoczny dla zalogowanych]
a reszta do kitu, ale cóz, wszystkiego miec nie mozna
dlatego decyduje sie na ten nowy design
[link widoczny dla zalogowanych]
o takim mowie, srebrny... miodzio
dlatego sie pytam, te starsze wersje sa lepsze?
dlaczego 3/4 Was ma ponizej rocznika 2002?
jaki moment obrotowy ma 2.0?
i jakie sa rodzje silnikow 2.0 ? (co to FX ?)
a mozne 2.7 V6? warto?
czy kazdy HC posiada kontrole trakcji?
czy to prawda, ze te starsze silniki sa lepsze/wydajniejsze?
ile tak dokladnie ma koni 2.0?
ile jest wersji 2.0?
czy cos sie zmienilo w modelach miedzy 2002/06?
dzieki za odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez omada dnia Pon 1:08, 27 Lis 2006, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
omada
Nowicjusz
Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: katowice
|
Wysłany: Pon 0:56, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
moja tigra z tym, ze teraz mam inny zderzak z przodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bombel
Wszechwiedzący
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 1:18, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ladna tigra
czemu ja sprzedajesz i jesli mozna wiedziec to za ile
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
omada
Nowicjusz
Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: katowice
|
Wysłany: Pon 1:40, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
bo 1.6 to za mało juz jak dla mnie, pozatym tigra juz mi sie znudziła, za duzo tego na ulicach jeździ, nonstop sie tigre widzi... dlatego HC better idea
sprzedaje kolo 17 tys
2000r, obecnie ma 80.000 tys, abs, kontrola trakcji, klima, elk. szyby/lusterka, blokada skrzyni, 2x airbag, domykanie szyb, alarm z odcieciem paliwa, tutning optyczny + mechaniczny (wydech, stożek, filtry, tłoki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
omada
Nowicjusz
Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: katowice
|
Wysłany: Pon 1:46, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
odpowie mi ktos na moje pytania? pls hlp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kimsi_3
Arcyekspert
Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pon 9:13, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
omada po pierwsze strasznie mnie wkurza jak ktos pisze "s-coupe"!!!!!!!!!!!!! s-coupe wychodzil do 95roku i to jest model starszy od coupe I gen. 96-99r.
jest jeszcze II gen. noi tiburon-ten, ktory ty chcesz kupic.
ja jezdze coupe I gen. ale nie ze wzgledow finansowych, tylko stylistyka. niema ladniejszej generacji od 96-99 (moim zdaniem)
widze,ze lubisz pobawic sie w tuning wiec wiesz co mam na mysli.... ja mam coupe 97r. w tuning poszlo tyle kasy,ze spokojnie moglabym miec juz dawno tiburona.
co do Twojego wyboru - jezeli masz juz kupowac tiburona, czyli wersje po 2002r. to lepiej z silnikiem 2.7 jest najlepszy!
1. nie potrafie Ci odpowiedziec, dlaczego wiekszosc z nas ma I gen. to kwestia gustu.
2. coupe to samochod lubiacy wysokie obroty... super wkreca sie juz na 3 tys. powyzej jest jeszcze lepiej.....
3. dalej - coupe ma dwa silniki 1.6 i 2.0 16V DOHC (to mowi samo za siebie)
4. FX to taka wersja... nie wiem czym sie rozni od innych, pewnikiem wyposazeniem... sama ja mam ale jak dotad nie potrzebowalam wiedziec czym sie rozni.
5. co do wersji 2.0 (jezeli chodzi o I i II gen) coupe ma 136/138 koni.... roznie podaja...
6. co do kontroli trakcji to ma ja tylko tiburon, czyli wersja po 2002r.
7. serce coupe - silnik. zalezy jak ktos dba! osobiscie mam na swoim przejechane 212 tys km i silnik nadal igiełka....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Fan
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Pon 9:56, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
czemu nienajnowszy bo to sa inne pieniadze heheeh nie 13 tys czy 20tys,jesli bym miał 50tys w reku jasne ze kupuje 2005 rocznik,czerwony bezapelacyjnie!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
omada
Nowicjusz
Dołączył: 27 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: katowice
|
Wysłany: Pon 14:48, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
a co to te silniki DOHC?
i jaki ma moment obrotowy 2.0?
ale raczej zdecyduje sie na zwykłego 2.0 a nie te 2.7 V6, za drogo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kimsi_3
Arcyekspert
Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pon 16:01, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
silnik coupe jest konstruowany przez mitsubishi przerobiony na potrzeby Hyundaia... DOHC oznacza,ze takie silniki sa mocno wyżyłowane i lubia wysokie obroty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcel
Początkujący
Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczytno
|
Wysłany: Pon 16:54, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
DOHC oznacza że silnik posiada dwa wałki rozrządu.
Natomiast co do wersji to oprócz FX jest wersja F2 EVOLUTION.
Niestety bardziej popularna w stanach i w UK (szukałem jej kilka miesięcy i naprawde można sie pochalastać). Różnica w wersji F2 EVOLUTION to przetkany wydech i zmienione wałki rozrzadu na sportowe.
Producent chwalił się 154 KM.
Co do wyboru to I generacja jest najbardziej udana, ale to rzecz gustu. natomiast kasa też odgrywa ważną role. Auto przez swój wygląd bardzo wyróznia się na ulicy natomiast triburon 2002+ niestety juz przypomina bryłą kilka innych marek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
b3_acid
Mistrzunio
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 18:29, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
marcel napisał: | Co do wyboru to I generacja jest najbardziej udana, ale to rzecz gustu. natomiast kasa też odgrywa ważną role. Auto przez swój wygląd bardzo wyróznia się na ulicy natomiast triburon 2002+ niestety juz przypomina bryłą kilka innych marek. |
dlaczego uwazasz ze I generacja jest najbardziej udana ? i jakie auta przypomina 2002+ ?
a co do pytania autora watku, w modalech 2006 sa inne swiatle przednie i tylne i inny zderzak przod i to tyle w porowniu do 2002,ale to chyba sam zauwazyles . 2,7 wedlug mnie nie warto ( 1 sekunda lepiej niz 2,0) a spalenie zdecydowanie wieksze, ale najlepiej sie przejedz i takim i takim i sam zobaczysz.
pozatym z tego co piszesz to zalezy Ci na osiagach, jesli tak to przemysl ten wybor jeszcze raz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukhor
Początkujący
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 18:51, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ano wlasnie... osiagi.
Ostatnio scigalem sie z taka wlasnie Tigra po tuningu. Mialem powazny problem zeby drania dogonic. No ale wkoncu dalem rade
Mimo to przydalo by sie jeszcze +100KM zeby szlo to w parze z wygladem.
Jesli chodzi o mnie to wybralem Coupe Gen 1 z powodu :
- zajebi...ego wygladu (bardziej mi sie podoba niz najnowszy HC)
- CENY ! (za 15K zl nie kupisz gen3)
- niezlych osiagow ( moje kryterium to >100KM )
- genialnego zawieszenia (IMHO)
- niskiej awaryjnosci
- niezlego wyposazenia
A teraz meritum... Gdybym mial duuzo pieniedzy i mial wybierac miedzy gen1 a gen3 to wybralbym ten pierwszy + dodatkowe wyposazenie (tuning) wlasnie ze wzgledu na wyglad lub... zupelnie inna marke i model.
Najnowszy HC wg mnie nie jest juz taki ladny i oryginalny jak jedynka wiec jesli chcesz miec cos wyrozniajacego sie to tylko Gen1.
A jesli chcesz miec cos co zawija asfalt przy starcie to ... zmien forum
Pozdrawiam
Lukhor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rolanddz
Wszechwiedzący
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:23, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Kimsi_3 napisał: | omada po pierwsze strasznie mnie wkurza jak ktos pisze "s-coupe"!!!!!!!!!!!!! s-coupe wychodzil do 95roku i to jest model starszy od coupe I gen. 96-99r.
jest jeszcze II gen. noi tiburon-ten, ktory ty chcesz kupic.
|
Kimsi mam takie pytanie dlaczego nazywasz model po 2002 jako TIBURON ??
Tiburon tak naprawde to nazwa która funkcjonuje w USA zamiast COUPE.
Wiadomo ze wiekszosc hultai z silnikiem 2.7 ma w nazwie Tiburon bo wiekszosc jest sprowadzanych z USA (przynajmniej te na allegro ktorych bym w zyciu nie kupil) no ale tak naprawde to jest Coupe
W Polsce 2.7 tez byl dostepny i mial plakietkie Coupe a nie tiburon z tego co pamietam jak ogladalem w salonie.
Wiec w koncu jak jest z tą nazwa ??
A tak w odpowiedzi na kolegi pytania to akurat u mnie kwestia czystego przypadku ze to I GEN pozatym jak go kupowalem to zaplacilem prawie tyle co coupe z roku 2003 teraz ale zal go bylo nie kupic Z ręką na sercu musze przyznac ze I gen jest bardzo praktyczny, mały zwinny, niezawodny i ekonomiczny i jednoczesnie jest czym depnac wiem co mowie bo mam inne krążowniki i trzeba uwazac jak sie nimi zasuwa po polskich drogach. A coupe zawsze sie wcisniesz wszedzie.
Jakbym mial dzisiaj kupowac to pewnie bym kupil najnowszy model ale swojego bede mial prawie że dożywotnie wiec zanim zmienie to troche minie hehe. Kupuj Coupe ale nie sprowadzanego bo rozne przekrety na tych autkach robią no chyba ze sam sobie sprowadzisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
b3_acid
Mistrzunio
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 21:45, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
zgadzam sie z Lukhorem, oprocz tego ze mi bardziej podoba sie gen 3 szczegolnie po liftingu
z tego co wiem to coupe obowiazuje w wiekszosci panst europejsckich , TIBURON w usa, australi i austri , a TUSCANI w koreii i tym podobnych panstwach i belgi i ma sie to do wszystkich rocznikow, jesli sie myle to prosze o poprawe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bombel
Wszechwiedzący
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 21:55, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
rolanddz
gdzie ty trzymasz te wszystkie swoje 3 cacka i kiedy masz czas nimi jezdzic juz nie mowiac o oplatach OC AC, przegladach i czesciach eksploatacyjnych
a i jeszcze jedno
ktory z nich cenisz najbardziej
i czy jestes zalogowany na innyc forach dotyczacyc pozostalych 2 autek
sorki za ciekawosc ale jakos tak mnie naszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|