Forum Hyundai Coupe Strona Główna Hyundai Coupe
Hyundai Coupe Klub Polska
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki olej?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bombel
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 22:13, 31 Maj 2007    Temat postu:

zastanow sie nad tym castrolem

wlej mobil 1 5W-50

jesli bedzie bral na tym tak jak bral to mobil 10W-40


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hadra
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: isle of arran

PostWysłany: Czw 22:24, 31 Maj 2007    Temat postu:

i chyba tak zrobie, wleje ten i zobacze jak bedzie, ale rzecz w tym ze nigdy mi sie to nie dzialo, zaczelo sie jak zalozylem mugena

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
annetka
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawka

PostWysłany: Czw 22:46, 31 Maj 2007    Temat postu:

Bombel mi na mobilu brał bardzo dużo oleju- wlaśnie 5w50 a teraz wlaliśmy castrola i troche mi ulżyło w kwestii dolewania oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kimsi_3
Arcyekspert
Arcyekspert



Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Czw 23:29, 31 Maj 2007    Temat postu:

proponuje zalac "moto doctor", moze pomoze i zmniejszy branie oleju....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kgoebel
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:29, 01 Cze 2007    Temat postu:

użyj ceramizera ja użyłem jest poprawa o jakieś 50% jeśli chodzi o olej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hadra
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: isle of arran

PostWysłany: Pią 9:27, 01 Cze 2007    Temat postu:

a nie uwazacie ze przyczyna moze byc pekniecie pierscienia na tloku lub pekniecie glowicy?? tego sie wlasnie obawiam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
william
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa

PostWysłany: Pią 16:55, 01 Cze 2007    Temat postu:

jeżeli pękłaby ci głowica miałbyś duży spadek mocy, a jeżeli coś by ci się stało z tłokami lub pierścieniami tzn połamałyby sie to silnik by przestał prawie natychmiast chodzić ,więc nie panikuj .moje coupe zżera mi 1 litr oleju na 3000 tys i jakoś żyje, prawdopodobnie mam uszczelniacze do wymiany ale w coupe tak to już jest i moge na tym jeździć ,więc się nie przejmuj .nie rozumiem twojej paniiki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomu
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zawiercie

PostWysłany: Pią 19:50, 01 Cze 2007    Temat postu: olej...

Po pierwsze to jakiaś totalna bzdura - Mugen = większe zużycie oleju... awet mi sie nei chce wyjaśniać dlaczego. Po drugie jeśli jeden z pierścieni jest pęknięty,to w cale silnik sie nie zatrze od razu. Będzie sie tam zbierał nagar,a w miejscu pęknięcia będzie powstawało z czasem coraz większe wypalenie. Będzie to powodowałeo coraz więsze zużycie oleju, zużycie gładzi cylindra a w konsekwesncji zatarcie tego cylindra - ale nie tak z dnia na dzień.... Mój HC bierze ok pół litra na 2000 km i myśłe,ze to norma przy przebiegu 122 kkm. Co do oleju - to im rzadszy,tym więcej silnik będzie go zużywał.Nie powinno sie lać syntetyków do silników z przebiegiem pow. 100 kkm - taka generalna zasada na przyszłosc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hadra
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: isle of arran

PostWysłany: Sob 1:19, 02 Cze 2007    Temat postu:

nie rozmumiem tego najazdu na mnie?? ja sie tylko pytam i wysuwam moje sugestie pewnie bledne ale przeciez po to jest to forum zeby podzielic sie informacjami i pomoc sobie wzajemnie a nie zeby zrownac kogos z ziemia!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
annetka
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawka

PostWysłany: Sob 7:57, 02 Cze 2007    Temat postu:

Tomu pierwsze słysze o takiej zasadzie, ja leje syntetyk i bierze mi nie cały litr oleju na 3000 km (na Catrolu, na Mobilu nie umiałam się doliczyć)

Hadra myśle, że to nie był najazd na twoją osobę Smile spokojnie Smile niektórzy poprostu czasami sie zapędzają w swoich wypowiedziach Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praszka woj.Opolskie

PostWysłany: Sob 8:55, 02 Cze 2007    Temat postu:

Ja przerabiałem temat brania oleju dosyć długo Confused i oparło sie na tym, że pierścienie te zbierające pierwsze od dołu na tłoku były zapieczone. Tyle, że nie stało się to z dnia na dzień 9(w sumie to nawet nie wiem bo jak kupiłem to już brał ).
Można to łatwo sprawdzić musisz wykręcić świece i spuścić olej.
Potem ustawić wszystkie tłoki w środkowej pozycji i do każdego cylindra przez otwór po wykręconej świecy zalać po około 200 ml nafty i czekać ze 3h.
Następnie wkładasz jakiś czysty drut i sprawdzasz ile zostało w każdym cylindrze tej nafty. Jak niewiele lub wcale to znaczy ,że Ci przeleciała przez tłoki i wyleciła dołem do miski olejowej i wtedy wniosek jest taki nie trzymają pierścienie olejowe, czyli albo zapieczone albo zużyte. To wszystko Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hadra
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: isle of arran

PostWysłany: Sob 10:59, 02 Cze 2007    Temat postu:

wielkie dzieki grzesiekk to bardzo pomocna wskazowka, mam tylko pytanko jak mam ustawic tloki w pozycji srodkowej? mysle ze poprostu olej ktory mialem zmieszal sie z tym co wlalem i dlatego ze byl taki rzadki poprostu przelecial przez silnik i w dlatego tak plul. ale sprawdze jeszcze to twoim sposobem. jeszcze raz dzieki!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
william
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa

PostWysłany: Sob 12:27, 02 Cze 2007    Temat postu:

wiesz hadra ja na ciebie nie najechałem , tylko mnie dziwi to że chcesz go od razu sprzedać.........

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praszka woj.Opolskie

PostWysłany: Sob 12:49, 02 Cze 2007    Temat postu:

Żeby ustawić tłoki w pozycji środkowej możesz podnieść samochód lewarkiem z jednej strony, wrzucić np.1 bieg i wtedy jak będziesz kręcił tym kołem co jest w powietrzu to wał będzie się obracał i tym samym tłoki (będą się przesuwały góra-dół).
Natomiast żeby sprawdzić w jakim są w położeniu to tym drutem tylko delikatnie będziesz wkładał do każdego cylindra i sprawdzał mniej więcej jaka jest odległość do tłoka, kręcił kołem i sprawdzał aż do momentu gdy będą mniej więcej w tym samym położeniu.
Ale z tego co się orientuje to jak tłoki są zapieczone to nic nie da zmiana oleju(może minimalnie) one po prostu go nie zabierają i zostaje w komorze spalania i leci w atmosferę albo na zderzak Very Happy (ja tak miałem i zderzak był "czarny" po 500km)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bombel
Wszechwiedzący
Wszechwiedzący



Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 13:07, 02 Cze 2007    Temat postu:

i jak to wszystko naprawiles - ile cie to wyszlo ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Hyundai Coupe Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin