|
Hyundai Coupe Hyundai Coupe Klub Polska
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SeBeK
Fan
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:04, 27 Kwi 2006 Temat postu: mieszanka paliwowo - powietrzna |
|
|
a a
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SeBeK dnia Sob 18:39, 02 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qzmp
Mistrzunio
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 9:20, 28 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Sebek .. tak na boku, bo nie wiem jaki Ty dokladnie dolot chcesz montowac, ale jesli masz gaz zamontowany, to z doswiadczenia wiem, ze jakiekolwiek modyfikacje dolotu (inne filtry niz standardowe - juz pomijam stozki!) nie sa przy gazie mile widziane. Zaloze sie, ze nawet teraz masz lekko zmieniony dolot, by za duzo powietrza nie bral silnik (przy gazie, gdy silnik wciagnie za duzo powietrza - to po prostu gasnie). Z technicznego punktu widzenia Ci tego nie wytlumacze, nie jestem ani gazownikiem (chyba, ze po cebuli ) ani mechanikiem. Ale zanim wydasz kase na przerobki - skonsultuj z jak najwiekszym gronem osob kompetentnych - w szczegolnosci z gazownikami (przy okazji wymiany fitru gazu hehe)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SeBeK
Fan
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:05, 29 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
a a
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SeBeK dnia Sob 18:39, 02 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturo
Fan
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 20:12, 01 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
mieszanka ma mieć stosunek 14,7 .... czyli na 1kg paliwa 14,7 kg powietrza.... to jest lambda 1 i to jest cel - nie tyle cel mocy i osiągów co cel najmniejszesz szkodliwości dla środowiska i ekonomiki spalania.....
ale idąc po łebkach - chodzi o to ze jak jest za bogato to jeszcze nic sie strasznego nie dzieje..ale jak jest za ubogo i to przez dłuższy czas to rośnie temperatura i zaczyna sie nieciekawie....
cały układ pracuje w pentli - komp zwięsza dawke az lambda pokaze za bogato co powoduje zmniejszenie az bedzie za ubogo i tak w kółko ..a ze robi to dość szybko to co widzisz na wykresie kompa to włąśnie "latanie" między bogato a ubogo....
co do dolotu - wszytko da się zrobić tylko czasem nie ma sensu czasem nie ma sensu ekonomicznego a czasme żadnego sensu jak juz zrobiszdolot to dokładnie zbadaj mieszanke bo na ubogiej to zaworki, gniazda a nawet tłoki potrafia piękne popłynąć i zamiast lepiej jest drozej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SeBeK
Fan
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:14, 01 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
a a
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SeBeK dnia Sob 18:36, 02 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mizoo
Mistrzunio
Dołączył: 29 Gru 2005
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 6:33, 02 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Gazowy uklad sportowy? SeBeK.. moim zdaniem malo kto w ogole z czyms takim mial stycznosc, ale jak chcesz cos kombinowac to koniecznie zadzwon do nich
[link widoczny dla zalogowanych]
Na maile niechetnie odpisuja od razu Ci mowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SeBeK
Fan
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:42, 02 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
a a
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SeBeK dnia Sob 18:35, 02 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qzmp
Mistrzunio
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 17:17, 02 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Innymi slowy Sebek .. wrzuc na luz .. moze i stac Cie na cos takiego (choc skoro jezdzisz na gazie to nic w tym kierunku nie wskazuje - bez oczywiscie obrazy), a jak juz przerobisz silnik na 'sportowa wersje gazu', to pomysl co bedzie po roku czasu jak na tym pojezdzisz ... czy warto?
poza tym, juz nie raz czytalem, ze silniki hyundai'ow zle znosze wszelkie modyfikacje ... wystarczy wejsc na forum USA i poczytac lamenty i niezadowolenia.
Ale .. wybor nalezy do Ciebie .. byle bys nie zalowal! bo (powtorze sie) szkoda napdawde ladnego samochodu!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SeBeK
Fan
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:59, 02 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
a a
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SeBeK dnia Sob 18:34, 02 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturo
Fan
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 23:43, 02 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
jak jest za bogato to wcale nie musi byc więcej mocy... jest bezpieczniej .... dolot robi sie by było więcej powietrza co pozwala dać więcej paliwa ...czyli razem więcej mocy....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qzmp
Mistrzunio
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 10:19, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Tak w ogóle, to się zastanawiam nad superchargerem. Niecałe 1000zł i można zamontować stożkowy filtr powietrza z małą turbinką, która na non-stopie doładowywuje powietrze do silnika ... bez przeróbek samego silnika ... od 15-30KM można czymś takim zyskać ... będę drążył temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturo
Fan
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 13:09, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
hmm 1k pln? to jakoś bardzo tanio jesteś pewien tej ceny? raczej bym obstawiał 1k USD jako absolutne minimum ... a jak do tego ma być IC itd to sie robi pod cenę normalnego turbo czyli ok 3k USD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SeBeK
Fan
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:53, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
a a
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SeBeK dnia Sob 18:32, 02 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qzmp
Mistrzunio
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 14:27, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
dla malo kumajacych po angielsku, zasadniczo jest to komplet ukladu dotolowego, gdzie glowna atrakcja jest charger, podpiety do alternatora. On dodatkowo wsysa O2 i przekazuje do komory silnika. Moze to byc cos ciekawego, albo moze to byc taka zabaweczka, popierdolka, malo co dajaca?? tego nie wiem, ale zacheca mnie cena - caly komplet z przesylka do Polski - ok.600zl.
tyle, ze za 600 zl ile mozna podniesc KM pod maseczka? pewnie nie wiele ... i dlatego probuje cos wiecej na ten temat sie dowiedziec ... (fora tiburon w USA)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturo
Fan
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 21:04, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
heheheeh ale równie dobrze można sobie zamontować suszarkę w dolocie taki sam efekt, było już o tym pare lat temu jak się zaczeły pojawiać tzw e-Supercharger'y ... w skrócie to albo wcale nie poprawia albo pomijalnie mało. Popatrz jakie to ma rozmiary jak to cudo ma zbudować jakieś ciśnienie? Zresztą juz czytając opis można się uśmiać - kolo pisze ze napędzane paskiem Supercharger'y zjadają moc a ten bierze prąd który i tak alternator produkuje heheh dobre czyli obciązenie alternatora nie ma znaczenia - jak ktoś takie kity wciska na dzień dobry to czego można się spodziewać dalej. IMHO gra nie warta świeczki. Juz teraz wiem dlaczego to takie tanie - to nie ma nic wspólnego z Supercharger'm - spręzarką powietrza solidną napędzaną paskiem to da sie jakoś z turbo porównywać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|