|
Hyundai Coupe Hyundai Coupe Klub Polska
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Fan
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Czw 21:57, 10 Maj 2007 Temat postu: temat kagańca-czyli,elektroniczne ograniczenie predkosci!? |
|
|
orietujecie sie moze ci nasze silniki maja kaganiec??!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
b3_acid
Mistrzunio
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 23:11, 10 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
wszystkie ograniczenia sa w glowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomu
Początkujący
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: Pią 5:58, 11 Maj 2007 Temat postu: kaganiec |
|
|
nie mają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zet
Początkujący
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: Pią 10:49, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Nie mają stricte elektronicznego ogranicznika predkości, ale jest odcięcie zapłonu przy wysokich obrotach i ono jest praktycznym ogranicznikiem prędkości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Fan
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Pią 15:52, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
no odciecie zapłponu musze miec bo czasem hehehe,tak chciałem zapytac bo te 210na godzine mnie mało satysfakcjonuje stare vectry przeciesz zamykaja liczniki,a nasz nie czemu 2l to dosc sporo!?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturo
Fan
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 16:00, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
jest odcięcie paliwa (nie zapłonu) i jest to ograniczenie obrotów a nie predkości bo temu auto nie grozi przekroczenie 250 a to zwykle jest granica gdzie zakłada sie ograniczniki.
co do zamykania szafy to powiedz mi ile razy miałeś okazje osiagnać 200km?
to naprawdę za slabe auto do takich prędkości i nie idzie wytrzymać dłużej tej prędkośći nie mówiąc już na jakich obrotach jest wtedy, ogólnie okolice 160-170 to jest koniec użytecznego zakresu prędkości a potem to już zupełnie nie przyśpiesza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
annetka
Wszechwiedzący
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawka
|
Wysłany: Pią 16:37, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja coupetą po trasie wawa- płońsk raz osiągnęłam 220 km/h ale mam ogranicznik wyobrazni i dalej nie cisnęłam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomu
Początkujący
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: Pią 19:58, 11 Maj 2007 Temat postu: kaganiec |
|
|
Być moze sie myle,ale nie sądze żeby sie dalo rozkręcić silnik w jakimkolwiek aucie do maksymalnych obrotów (do odcięcia) na 5-tym biegu... Jeśli chodiz o Vmax,to kłania sie tu moc maksymalna - autko będzie miało max prędkość przy obrotach na jakich ma maksymalną moc na 5-tym biegu. To proste.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Fan
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Sob 8:44, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ej no co ty gadasz!200 czesto szczegolnie na 2 pasie-ale z tym przyspieszaniem zołwiowym to masz racje ale ja to zaowazyłem tak przy predkosci 190km a ostatni raz jechałem 200w czwartek,bez problemu dochodze do 200 i to jest chwila,zeby niebyło ze koloruje!!!!!!!powaznie a np ci ktorzy maja sport filtry,swiece ,katalizatory wywalone ,tłumiki sortowe-to mam taka cicha nadzieje ze leca wiecej i szybciej do tej gornej granicy,jesli nie to poco to wszystko?!pozdros
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amstafy
Nowicjusz
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: częstochowa
|
Wysłany: Sob 14:47, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
a przy jakich obrotach hyundai coupe 1 generacji osiąga maksymalny moment obrotowy ????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Fan
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Sob 15:30, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
z doswiadczenia mi sie wydaje ze od 3.5 tys do 5.8,bo pozniej go przydusza juz,no dzis sprawdziłem sie ze scigaczem po paru kilometrach zwatpił,chyba swierzy dawca bo wymiekł jak zobaczył jak wyprzedzam zygzakiem na 2pasie heheheh na swaitłach tylko machnoł ipokazywał kciuk do gory ze dobry wyscig był,ile mogłem tyle dałem,heheheh zbaku tez nielubie jak pali tyle,pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomu
Początkujący
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: Sob 20:53, 12 Maj 2007 Temat postu: moment |
|
|
silnik 2.0 dopiero przy 4800 obr.,a 1.6 już przy 3000. Ale jeśli chodzi o prędkość max,to liczy sie moc a nie moment obrotowy. 2.0 ma Pmax przy 6000 a 1.6 przy 5800.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skizzik
Początkujący
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob 21:57, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
arturo napisał: |
...
co do zamykania szafy to powiedz mi ile razy miałeś okazje osiagnać 200km?
to naprawdę za slabe auto do takich prędkości i nie idzie wytrzymać dłużej tej prędkośći nie mówiąc już na jakich obrotach jest wtedy, ogólnie okolice 160-170 to jest koniec użytecznego zakresu prędkości a potem to już zupełnie nie przyśpiesza. |
Zupełnie sie z tym nie zgadzm... Coupe 2.0 97r i na trasie A4 Gliwice-Katowice i Gliwice-Wrocław często sięgam powyżej 200 i już udało sie jechać 230 to zupełnie nie pasuje do tego co napisałeś... a 200 bez najmniejszego problemu idzie osiągnąć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skizzik dnia Sob 23:09, 12 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zet
Początkujący
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warmińsko-mazurskie
|
Wysłany: Sob 22:16, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Mój Hultaj maksymalny moment obrotowy osiaga przy 4918 obr./min., natomiast maksymalną moc przy 6350 obr./min.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Fan
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Nie 6:23, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
troche mam inaczej z tymi obrotami!!!230 mowisz ci poszed kurcze spoko moj max 210km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|