|
Hyundai Coupe Hyundai Coupe Klub Polska
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniello
Ja tu tylko sprzątam
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 926
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 13:47, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
dobra skoro jest temat o turbo to powiedzcie mi co sie dzieje nie tak. Samochodzik po zrobieniu spisywal sie ok a gdy podkrecilem mu cisnienie doladowania takze bylo wszystko ok jednak wczoraj zaczol puszczac niebieskie chmury i to wtedy gdy dodam gazu wkreci sie trurbo puszcze gaz i nastepnie znowu go dodam wtedy pusci zaslone bymna co moze byc tego przyczyna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hadra
Nowicjusz
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: isle of arran
|
Wysłany: Śro 14:08, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ciezko okreslic problem po tym co napisales. musialbys podac wiecej szczegolow! jaki rodzaj turbosprezarki masz zalozony?nie jest to czasem garret? slyszalem ze hultaje nie za dobrze sie spisuja na tej marce turbo. niebieski dym to chyba wiadomo ze pali ci olej! sprawdz zuzycie. i czy sa jeszcze jakies inne objawy? nie czujesz jakies roznicy w pracy silnika????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hadra
Nowicjusz
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: isle of arran
|
Wysłany: Śro 14:13, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
dlatego tez zdecydowalem zalozyc supercharger zamiast turbo, o wiele mniej problemow:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniello
Ja tu tylko sprzątam
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 926
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 15:08, 18 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
przy tym moze byc to samo bo i to i to jest smarowane olejem kolego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hadra
Nowicjusz
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: isle of arran
|
Wysłany: Czw 1:05, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
w sumie tez prawda. mam takie pytanko daniello - czy wymieniales caly stock w swoim silniku czy jezdzisz na oryginalnym fabrycznym? mowia ze powinien wytrzymac do 240 km ale mam obawy. dlatego tez planuje wymienic wszystko przy zakladaniu superchargera. ale jezeli naprawde nie byloby to konieczne to pozwoli to zaoszczedzic sporo kaski ty wiesz to z autopsji dlatego tez pytam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomu
Początkujący
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: Czw 3:30, 19 Lip 2007 Temat postu: .... |
|
|
turbina przepuszcza olej na uszczelnaczach.... standardowy objaw przecież... do regeneracji. Co do superchargera,to po założeniu mogą sie pojawić, ba - na pewneo sie pojawią - probelmy z wolnymi obrotami.... Nie wiem jak to rozwiązać w wypadku tego silnika....:-/ Druga sprawa,ze może spaść ciśnienie oleju. Nie wiem jaką tolerancję ma pompa oleju w HC,ale moze być ciężko przy pompowaniu go do góry... Często nawet przy dokładaniu "zwykłego turbo" pojawia sie ten problem na skutek zwiększenia objętości ukałdu smarowania silnika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniello
Ja tu tylko sprzątam
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 926
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 7:45, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
hadra napisał: | w sumie tez prawda. mam takie pytanko daniello - czy wymieniales caly stock w swoim silniku czy jezdzisz na oryginalnym fabrycznym? mowia ze powinien wytrzymac do 240 km ale mam obawy. dlatego tez planuje wymienic wszystko przy zakladaniu superchargera. ale jezeli naprawde nie byloby to konieczne to pozwoli to zaoszczedzic sporo kaski ty wiesz to z autopsji dlatego tez pytam |
Sluchaj w moim silniku juz z fabryki wychodzil jako turbodoladowany a co za tym idzie odprezony (wklesle tloki) i jak na razi eta moc co mu wyszla wytrzymyje bez problemu tylko teraz czekam wlasnie na turbosprezarke ktora zamowilem z niemiec nowke sztuke i po zlocie bede ja zakladal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniello
Ja tu tylko sprzątam
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 926
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 7:46, 19 Lip 2007 Temat postu: Re: .... |
|
|
Tomu napisał: | turbina przepuszcza olej na uszczelnaczach.... standardowy objaw przecież... do regeneracji. Co do superchargera,to po założeniu mogą sie pojawić, ba - na pewneo sie pojawią - probelmy z wolnymi obrotami.... Nie wiem jak to rozwiązać w wypadku tego silnika....:-/ Druga sprawa,ze może spaść ciśnienie oleju. Nie wiem jaką tolerancję ma pompa oleju w HC,ale moze być ciężko przy pompowaniu go do góry... Często nawet przy dokładaniu "zwykłego turbo" pojawia sie ten problem na skutek zwiększenia objętości ukałdu smarowania silnika... |
a zeby jeszcze wszystko mialo sens to przydaloby sie na drodze oleju do turbosprezarki czy superchargera zamontowac chlodniczke oleju. Moim zdaniem jesli chodzi o coupe ma dosc dobra pompe olejowa i spokojnie wytrzyma te 0,5litra wiecej i wyzej przepompowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomu
Początkujący
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: Czw 11:42, 19 Lip 2007 Temat postu: turbo |
|
|
Ano własnie-nikt nie jest pewien tego jak spadnie ciśnienie oleju.. Szczególnie przy zastaosowaniu jeszcze chłodnicy...:-/ Zresztą - przecież w sumie chłodnica oleju w HC jest seryjnie - może nie ma sensu montować drugiej? ;-P Diabeł jak zwykle tkwi w szcegółach...
Co do odprężania - to jeśli byłby odprężony,to miałby stopień kompresji max 9:1...i by nie jeździł... ;-P Ma wiecej oczywiście - nie pamiętam w tej chwili dokładnie jaki. Tyle,że jakiś szcególnie wysoki stpoień kompresji to nie jest - może by wystraczyła wyższa i stalowa (dorabiana) uszczelka pod głowice. Z innej beczki - pomyślałeś co przy takim modzie zrobić z MAF-em.....?
Wszystko było proste jak swego czasu mój kumpel uturbiał Punto 1.2 8V, tu jest sytuacja zgoła bardziej skomplikowana.... :-/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|