|
Hyundai Coupe Hyundai Coupe Klub Polska
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oddi
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 21:12, 02 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Andro - nie nerwuj sie tak
Każdy ma prawo do własnego zdania i skoro Cie ono nie obchodzi to tym bardziej nie ma co sie denerwować i obrażać ludzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
annetka
Wszechwiedzący
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawka
|
Wysłany: Pią 21:33, 02 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ojj Andro Andro- widzisz są na tym świecie takie autka, które nie wymagają a nawet nie należy ich tuningować bo można tylko cos spieprzyć, wg mnie takim właśnie samochodem jest to coupe, ze względu na swoje bardzo obłe i specyficzne kształty. Wtedy właśnie wypada jedynie założyć dużą felge (nie za dużą) obniżyć (w granicach rozsądku) i cieszyć się jazdą.
To, że ktoś nie tuninguje swojego samochodu nie znaczy wcale, ze na tuningu sie na zna i zapewniam Cie ze dziala to rowniez w drugą stronę. Obkleić samochód plastikiem nie jest wcale trudno.
Poza tym tuning to taka dziedzina, która nie wymaga wiedzy a jedynie odrobiny gustu, a jak wiadomo ile ludzi tyle gustów więc nie każdemu musi sie podobać twoj body-kit.
Powiem Ci ponadto, że dopóki nie miałam Coupe to w fabii stylistycznie co chwile się coś zmieniało i była naprawde śliczna, co więcej udało mi się wypracować tak przeróbki, ze nie tylko podobaly się mi ale i kazdej osobie, ktora ja widziala. Nie znam osoby, która by zjechała fabie pod względem stylityki. I wg mnie to jest prawdziwa sztuka, zadowolić stylistycznie siebie i każdą napotkaną osobę- tego też Ci bardzo życze jesli dalej chcesz siedzieć w tuningu.
Teraz mam coupe, ktore jest śliczne seryjnie i nawet do glowy mi nie przyszla zadna dokladka!!!
pozdrawiam
koleżanka bardzo zagłębiona w tematyce tuningu
Chciałam również bardzo podkreślić, że gdyby nie Oddi to z fabią bym nigdy nie ruszyłą za co mu jestem bardzo wdzięczna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SeBeK
Fan
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:55, 02 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
a a
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SeBeK dnia Sob 17:37, 02 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
speedmaster
Fan
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 23:05, 02 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
tak jak Anetka pisze Coupe jest na tyle dopracowanym stylistycznie autem, że dokładając plastiki to raczej się zespuje jej wizerunek (zwłasza I gen) wystarczy przejrzeć amerykańskie stronki z Coupe po tuningu i na palcach jednej ręki można policzyć egzemplarze zrobione z gustem
zamiast kupować jeden typ ospilerowania lepiej byś zrobił przygotowując kilka projektów graficznych i wtedy proponował coś do kupienia ludzie by zobaczyli jak to wygląda na aucie i wybrali najbardziej pasująy ich gustom
z tym, że trzeba mieć górę kasy na to równiez się nie zgodze bo nikt nie powiedział, że od razu musisz cały samochód zrobic tak np było z moim cały KIT powstawał około 3 lat najpierw przód, później tył itd zaleta tego jest taka, że po: 1) nie trzeba dużej gotówki od razu wywalać; 2) na spokojnie można poszczególne elemnty dopasować aby pasowały stylistycznie do siebie
P.S.
Andro - Ciebie prędzej ludzie "znielubią" za wciskanie na siłę tego body kitu niż za kulturalne prezentowanie swoich poglądów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kimsi_3
Arcyekspert
Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Sob 6:40, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
"golembio bojca"....??????????? Oco chodzi ????????? Bo ja cos chyba nie rozumiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andro
Nowicjusz
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: South Side of Warsaw
|
Wysłany: Sob 14:37, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem Tuning to sztuka, to prawda ze aemrykanie NIEPOTRAFIA stuningowac ładnie 1 gen. ale prawda jest taka ze ze ten samochod niejest zbytnio dopracowany ani stylistycznie ani mechanicznie, jedyne co w nim jest ladne to linni bokow tylni zderak i wnetrze poniewaz ma finezje ale po Tylniej klapie, przednim zderzaku widac ze projektant zostal zabity. Tylni klapa jest przeokropna i niewidze wiekszego sensu w robieniu splywajacej klapy a pozniej podnosci ja spoilerem (co poprawili od 2 gen a w 3 staneli na wysokosci zadania) albo przedni zderzak ktory niewiadomo z jakiej przyczyny ma wysuniety nos jak by niemogli go puscic po linni maski w dol co terz poprawili w nastepnych modelach. Chcial bym zauwarzyc ze nasze kupetki w najmocniejszej wersji 2.0 ma tylko 138 koni kiedy inne tego typu i tej klasy samochody jak eclipse ma 150 koni i owiele leprze wlasciewosci jezdne. Samochod pod Tym wzglkedem jest sredni ale ten samochod jak i kazdy inny ma to cos przez co sie w nim ludzie zakochuja, ale miłosc do samochodu niepowinna przyslaniac faktow:)
P.S.
Body kity na zamowienie sa fajne dlatego ja sobie przerobilem Kit aby miec jedyna tak ospoilerowana 2 gen. jesli chodzi o ospoilerowania na zamowiania caly body kit na zamowienie ksoztuje okolo 7,5-9 tys zł to cena firmy ktora sie Tym zajmuje nie od dzis i nierobi fuszerya i niewydaje m isie aby komus z tad sie chcialo tyle chajsu wydawac bo w cenie body kitu lakeirniaka i felg mozna kupic jeszcze jeden taki sam samochod.
Pozatym niewiem czy dokladnie czytales to co pisze ale wali mnie czy ktos go kupi z tego fora, bo wrzucilem tu taj ta propozycje poto aby rozwiazac problem ludzi ktorzy szukaja ospoilerowania i niemoga go znalezdz, jak bys chcial wiedziec to ja an nim niezarabiam nawet 10% wartosci calego body kitu tak dla sprostowania wiec mi niewmawiaj ze zarzucilem ten tamat aby wciskac go ludzia bo niemma w tym zadengo interesu z wyjatkiem ulatwienia komus sprawy z body kitem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oddi
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Sob 14:56, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Andro napisał: | nasze kupetki w najmocniejszej wersji 2.0 ma tylko 138 koni kiedy inne tego typu i tej klasy samochody jak eclipse ma 150 koni i |
Przyspieszenie 0-100km/h dane Samochody Świata
Prelude 2,0 - 9,2
Eclipse 2,0 - 9,4
Coupe 2,0 - 8,6
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
annetka
Wszechwiedzący
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawka
|
Wysłany: Sob 15:15, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Dodam jeszcze, ze Oddi objeżdżał Lantrą juz nie jednego Eclipsa dwu litrowego
Akurat dla mnie tylnia klapa w Coupe to jest najładniejszy element tego auta!! Ale to kolejny dowód na to, że każdy ma swój gust.
Może przedni zderzak delikatnie możnaby było dopracować ale musiałabym mieć na to lepszą wizję
Co do noska to spójrz na auto z góry, najlepiej jak ja z 7 piętra i zrozumiesz po co i skąd ten efekt.
Co do kosztów body kitu, to rónież można dopasować do fabii zderzak od focusa i zrobić to samemu siedząc 2 tygodnie w warsztacie no nie kotek? I koszty są wtedy o wiele mniejsze niz 9 tys, a ile sie nauczysz!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
speedmaster
Fan
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 18:40, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Andro wiesz jak mi humor poprawić właśnie o tego typu posty w Twoim wydaniu mi chodzi czyli, że robisz nam łaskę z tym body kitem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bombel
Wszechwiedzący
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 7:35, 05 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
kolego Adnro
mi akurat II generacja wcale sie nie podoba beznadziejne przednie swiatla z maska, zderzak z dziesiatkami lampek, halogenow itp i tylni jak ze START TREKA w dodatku spaprali cala klape
generalnie na sile przerobiona I gen na styl europejski
Co do I gen. to najchetniej zmienilbym-przerobil przedni zderzak i dolozyl (poszrzyl) auto delikatnymi progami + moze ? jakis fajny spoiler z karbonu
co do boty kitu oferowanego przez ciebie to jest on srednio ladny choc przedni zderzak i progi sa w miare ok ale tylni juz calkiem przecietny i nie wiem czy by nie popsul tylko tylu autka
Eclispe 1 gen tzn ten po delikatnym faceliftingu tj 97-99r sa sliczne ale w wersji 2.0 bez turbo raczej oszalamiajacych osiagow nie maja i coupe 2.0 ma lepsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kimsi_3
Arcyekspert
Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: Pon 8:39, 05 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Kolego Andro... jezeli chodzi o ten nosek:
to Ja KOCHAM TEN SAMOCHÓD za to!!! I nie zmieniłabym tego nigdy... Bo to dodaje mu uroku!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andro
Nowicjusz
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: South Side of Warsaw
|
Wysłany: Pon 21:51, 05 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
no dobra, jak chcecie jochajcie go sobie ale ja sie ciesze ze 3 gen juz go niema <love>.
Co do eclipse 95-99 (to chyba jest conajmniej 2 gen jak nie 3 [nieczepiam sie bo kazdy mzoe sie pomylic]) to jest szybsze od coupe i ma okolo 8,2-8,4 (sprawdzone w real) a nasze coupetki maja okolo 4-6 setnych wiecej niemowiac juz o tym ze na 17nastkach ten samochod wogle niejezdzi, a eclipse dawalo sobie niezle rade:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bombel
Wszechwiedzący
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 22:45, 05 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
coupe 2.0 ma lepsze osiagi i 17-ki nie wielki maja wplyw bo i tak oponki raptem szersze o 10mm 215/40/17 od 205/50/15
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rolanddz
Wszechwiedzący
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:02, 05 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Cos a propo eclipse :
I GEN
Przyspieszenia od 0 do 100 km/h (dane z katalogów z 91 i 93 roku):
Silnik 1,8: w 11,0 s
Silnik 2,0: w 9,0 s
Silnik 2,0 T FWD: w 7,1 s (turbo)
Silnik 2,0 T AWD: w 6,5 s (turbo)
II GEN
Rok 95-99
WERSJE:
Eclipse RS (16 valve, I4, 2.0L, DOHC, 140hp, FWD)
Eclipse GS (16 valve, I4, 2.0L, DOHC, 140hp, FWD)
Eclipse GS Spyder* (16 valve, I4, 2.4L, SOHC, 141hp, FWD)
Eclipse GS-T (16 valve, I4, 2.0L Turbo, DOHC, 210hp, FWD)
Eclipse GS-T Spyder* (16 valve, I4, 2.0L Turbo, DOHC, 210hp, FWD)
Eclipse GSX (16 valve, I4, 2.0L Turbo, DOHC, 210hp, AWD)
OSIAGI
RS/GS:
0-100 km/h - 9 sek
1/4 mili - 16.6 sek
Vmax - okolo 200 km/h
GS-T
0-100 km/h - 6.6 sek
1/4 mili - 15 sek
Vmax - 210 km/h (elektroniczna blokada predkosci)
GSX
0-100 - 6.5 sek
1/4 mili - 14.9 sek
Vmax - 210 - 225 km/h
III GEN
2000 rok
W 2000 roku pojawiły się trzy wersje: RS, GS i GT. RS i GS
były z 2.4 litrowym, cztero-cylindrowym silnikiem. Posiadały moc 147 KM.
Dostępne były z 5-biegową manualną skrzynią biegów.
Wersja GT to już całkiem co innego. Nowy silnik V6 dostarcza 200KM
Andro napisał: | Co do eclipse 95-99 (to chyba jest conajmniej 2 gen jak
nie 3 [nieczepiam sie bo kazdy mzoe sie pomylic]) to jest szybsze od coupe i ma okolo 8,2-8,4 (sprawdzone w real)
a nasze coupetki maja okolo 4-6 setnych wiecej niemowiac juz o tym ze na 17nastkach ten samochod wogle niejezdzi, a eclipse dawalo sobie niezle rade:) |
Andro nie obraz sie ale nie ma ecipsa ktory ma 150 km w serii i silnik 2litry, zakladam ze mowiles o takim wlasnie silniku czyli chodzilo
Ci o 2gen (95-99 rok), tak wiec on idzie na rowni z coupe. Jesli eclipse 2 litry
objechal coupe to albo to bylo zdechniete coupe albo kierowca
niedzielny jakis (bez urazy dla nikogo). Chyba ze to byla wersja Turbo
ale to wtedy mialaby wiecej koni itd. noi nie porownujmy silnika non-turbo do turbo bo to sie mija z celem
Prosze Was juz wszystkich dajcie sobie spokoj z komentarzami typu
mnie sie podoba to a mnie sie podoba tamto itd. NIECH SIE KAZDEMU PODOBA CO KTO CHCE.
Zauwazylem ze ostatnio na forum sie robi niezdrowa atmosfera,
kiedys tam ktos sie doczepial do felg Kimsi, teraz znow niektorym sie nie podoba ze Coupe ma taki przod a nie inny,
ludzie jak wam sie nie podoba to sprzedajcie samochod i po sprawie
Jesli chodzi o mnie to wedlug mnie najnowsze COUPE ma najlepszy przód ze wszystkich wersji a COUPE z lat 96-99
ma najlepszy tył i nikt mnie nie przekona no
a ze temu samochodowi brakuje jakies 100 kucykow na dzien dobry to juz inna bajka.....
Sorki moze za ostra wypowiedz ale jak ostatnio czytam niektore wypowiedzi to juz nie moge..............
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SeBeK
Fan
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:25, 06 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
a a
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SeBeK dnia Sob 17:37, 02 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|