|
Hyundai Coupe Hyundai Coupe Klub Polska
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturo
Fan
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 10:36, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Oddi no dzięki stary kurde takiej info mi trzeba było. Teraz wszystko jasne, jeszcze raz dzięki - wiedza to jest potęga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oddi
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 10:42, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Jeśli Cie to zainteresuje to powininem mieć gdzieś na kompie fotke poglądową jednej i drugiej kolumny to Ci moge przesłać.
A powiedz mi bo nie jestem pewien tarcze hamulcowe prednie w Coupe są normalnie montowane czy tak jak w Lantrze do piasty od wew. strony ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bombel
Wszechwiedzący
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 11:26, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Oddi ja poprosze o taka fotke
a masz moze mozliwosci zalatwienia amorkow do Coupe w dobrych cenach
chodzi mi o:
KONI SPORT
Kayaba
i oryginalne gazowki tj Sachsy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oddi
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 14:37, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Koni jestem wstanie załatwić w przyzwoitej cenie, a co do KYB to raczej mam kiepskie ceny.
Z Sachsem nie mam i nie chce miec nic wspólnego wiec nie pomoge w tym temacie
Jeszcze możęsz poszukać Bilsteina gość sprzedaje na allegro, sprowadza je z niemiec i ma bardzo dobre ceny, jeśli byłbys zainteresowany to moge poszukać numeru telefonu
Cena za Koni to 1550zł modele od 10.97 do 99
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Oddi dnia Pią 14:51, 12 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qzmp
Mistrzunio
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 371
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 14:50, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Oddi .. ja też proszę o kontakt bo chyba będę jednak wymieniał te amory u mnie. Jak będzie dobra cena, to je wezmę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bombel
Wszechwiedzący
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 16:37, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Oddi podaj namiar na strone producenta lub blizsze informacje o modelach tych Koni ???
a nie wiesz moze ile mniej wieciej kosztuja te bilstainy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturo
Fan
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 17:34, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Oddi napisał: | Jeśli Cie to zainteresuje to powininem mieć gdzieś na kompie fotke poglądową jednej i drugiej kolumny to Ci moge przesłać.
A powiedz mi bo nie jestem pewien tarcze hamulcowe prednie w Coupe są normalnie montowane czy tak jak w Lantrze do piasty od wew. strony ? |
- jak na mój gust to tarcza jest nienormalnie montowana, siedzi z tyłu za piastą z łożyskiem.. zmiana tarczy to sciąganie łożyska niezła walka i szansa na jego uszkodzenie duża. co prawda mi się udało to zrobić bez uszkodzenia (to znaczy nie mi tylko mechanikowi) ale co się na ku%^& przy tym to heheheheh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oddi
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 17:53, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Yahoo.com -> hasło Koni -> [link widoczny dla zalogowanych]
1. wynik Koni.com strona o producencie
2. koni-na.com koni na rynek północnej ameryki
3. koni.de główny dystrybutor na Europe
Modele amorków info od dystrybutora:
SPECIAL
Czerwone amortyzatory KONI Special są opracowane specjalnie dla kierowców, którzy cenią pewność prowadzenia swojego samochodu.Zapewniają one poprawę komfortu i doskonałe trzymanie się nawierzchni zwiększając poziom bezpieczeństwa ; są dostępne dla większości produkowanych samochodów. Każdy amortyzator jest specjalnie opracowany, "szyty na miarę", a jego charakterystyka optymalizowana pod kątem zastosowania w konkretnym samochodzie. W ten sposób KONI Special jest zawsze najlepszym wyborem: zarówno przy wymianie zużytego amortyzatora jak i przy poprawianiu właściwości jezdnych samochodu.
SPORT
KONI oferuje kierowcom preferującym sportowy charakter jazdy starannie opracowaną gamę amortyzatorów sportowych. Żółta linia zapewnia wyjątkowe trzymanie się nawierzchni i kierowalność przy zachowaniu akceptowalnego poziomu komfortu. Charakterystyka tych amortyzatorów powoduje pewne prowadzenie, redukcję kołysania i znoszenia nadwozia. Amortyzatory z systemem regulacji zewnętrznej zapewniają dostrajanie parametrów zawieszenia w łatwy i szybki sposób.
Teraz jeszcze do produkcji weszły nowe KONI FSD:
Co to jest?
KONI FSD: Frequency Selective Damping (Tłumienie Sterowane Częstotliwością). Rewolucyjna, nowa technika dzięki której kombinacja zalet obu typów zawieszeń zawarta jest w jednym, perfekcyjnym amortyzatorze. Wady należą do przeszłości. Amortyzatory FSD to inteligentny system zawieszeniowy dostosowujący się automatycznie zarówno do warunków drogowych jak i do stylu jazdy.
Jak działa ?
Jak to działa?
W standardowym amortyzatorze główna charakterystyka tłumienia jest zdefiniowana poprzez dławienie przepływu oleju w zespole tłoka. W amortyzatorze KONI FSD zespół zaworów w tłoku jest ustawiony na "sztywną", sportową charakterystykę. Do tłoka dołączono komorę FSD, która steruje zaworem bocznikującym przepływ przez zespół tłoka. Przy szybkich wymuszeniach ( nierówności drogi ) przepływ bocznikujący powoduje "miękką" charakterystykę komfortową zawieszenia. Przy małych częstotliwościach wymuszeń (hamowanie, przyspieszanie, zakręty) komora FSD odcina przepływ bocznikujący powodując wzrost siły tłumienia i charakterystykę "sztywną" zawieszenia.
FSD jest integralną częścią wewnętrznego systemu zaworów amortyzatora i jako taki nie wymaga żadnych dodatkowych kabli, czujników czy innych urządzeń elektronicznych.
FSD to najprostszy i najekonomiczniejszy sposób na znaczącą poprawę charakterystyki jezdnej i prowadzenia samochodu; szczególnie w porównaniu z kosztownymi systemami opartymi o sterowanie komputerowe, czujniki i systemy elektroniczne.
Jeszcze są:
Koni clasic - do zabytków
Koni 4x4 - do terenówek
Koni zestawy:
1130 amorek regulowany + sprężyna (z tego co pamiętam w większości modeli są dodatkowe podkładki dzieki którym są 3 poziomy obniżenia)
1150 - gwint
Jeśli chodzi o same amorki to polecam Koni Sport z możliwością regulacji zew (tylko przód, tył po rezebraniu) i tych modeli dotyczy cena
Co do Bilsteina to rok temu było około 1600zł z tego co pamiętam za B6 chyba.
Arturo - wielki dzięi za informacje, bo własnie nie byłem pewny czy w coupe popełnili ten sam błąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturo
Fan
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 21:01, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Oddi dobry człowieku ten kawałek
"Koni zestawy:
1130 amorek regulowany + sprężyna (z tego co pamiętam w większości modeli są dodatkowe podkładki dzieki którym są 3 poziomy obniżenia)
1150 - gwint"
to ceny ?
za przód? komplet - 4 sztuki? sorki ale pare browców już zrobiłem i mi się obniżył poziom kumania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oddi
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 22:01, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
oznaczenia zestawów, wszystkei zestawy które w swojej nazwie zaczynają się od 1130 (i potem 4 cyferki) to komplet amomtyzatorów + sprężyny obniżające (firmy Vogtland zazwyczaj)
1150, tak zaczynają sie zestawy zawieszeń gwintowanych.
Te numerki służą tylko i wyłącznie do rozóżnienia czy to gwint czy amrki + sprężyny.
[niestety zestawy nie są dostępne do Coupe]
Jak by kompletny gwint kosztował 1150zł to bym już dawno założył
A odnośnie gwintu to jeśli ktoś jest zainteresowany to jest dostępny za 1100$.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturo
Fan
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 23:20, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
ehehehehehh no to ide po kolejne piwko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oddi
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 23:44, 12 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Namiary na bilsteina:
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety fotek kolumny nie moge znaleść po formatowaniu kompa, ale jak będe miał dłuższą chwile wolnego to postaram sie w necie jej poszukać bo pamietam ze gdzieś na forum była.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arturo
Fan
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 7:58, 13 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Oddi powiedz jakie masz uwagi do sachs? hmmm bo coś chyba jakieś złę wspomnienia
natomiast Bilsteina w B4 znalazłem po 260 zeta co wydaje się wyjątkowo atrakcyjnie aż dziwnie? co o tym sądzisz?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oddi
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Sob 19:07, 13 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Chodzi głównie o awaryjność i problemy z wymianą na gwarancji amortyzatora ! Moje doświadczenia z nimi są głównie z przed kilku lat (mniej więcej 2) ale od tamtej pory unikam tej firmy. Choć podobno dużo się poprawiło jeśli chodzi o warunki gwarancji, z tego co słyszałem wydłużyli teraz gwarancje do 3 lat i podobno faktycznie można liczyć na uznanie gwarancji. Ale jak jest teraz to słyszałem tylko od znajomych, ja po złych doświadczeniach z awaryjnością tych amorków skresliłem je.
Co do bilsteinów, to naprawde atrakcyjna cena, tylko trzeba pamiętać że B4 to odpowiednik seryjnego, jeśli ktoś lubi twardo to polecam B6. Wtedy dopiero jest przyjemność z jazdy po zakrętach. No i dopóki nie pogniemy kolumny jak sie zużyją jest servis i podlegają regeneracji.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bombel
Wszechwiedzący
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 23:24, 14 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
a czy na tych koni sport jest twardo bo ja nie chcialbym miec jeszcze twardszego zawieszenia niz teraz mam w serii ??
a czy te Koni FSD sa dostepne do naszych coupe i ile ewentualnie kosztuja ??
skoro te Bilstainy B6 sa w tak dobrycch cenach to moze warto w nie zainwestowac - ciekawwwe jak wypadaja w porownaniu z Koni
a co sadzisz o amorkach kayaba - jakie sa odpowiedniki Koni sport czy to raczej firma ktora robi zamienniki seryjnych amorow ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|